dinsdag 15 juli 2014

De laatste voorbereidingen

Aaaah, nog een paar daagjes en dan is het zover! Eindelijk gaat het beginnen. 
Wij hebben er zin in. Alhoewel, het is ook best spannend. :)


Allereerst natuurlijk nogmaals welkom op onze site. Veel mensen hebben via mail/facebook/anders de link ontvangen en ik denk dat dit één van de eerste berichten is die iedereen zal lezen. Dus ook via deze route: welkom! We zullen proberen om regelmatig wat leuke verhalen, foto's of video's op de blog te gooien. Wil je echt op de hoogte blijven en geen seconde missen? meld je dan aan voor de mail-notificatie (zie hier rechts).

De laatste weken stonden in het teken van dingetjes regelen. De vaccinaties moesten worden gehaald, het medicijnschap bij de drogist werd geplunderd en handige seal-tasjes zijn aangeschaft. Alles wat we denken mee te nemen is gekocht en past in de backpack. De schade: circa 10 kilo per persoon. Fijn! :-\

De emoties op werk hebben de vrije loop gehad bij het afscheid nemen en ik ga mijn werk ontzettend missen! ;-) Nee, ondanks het feit dat ik echt uitkijk naar mijn volgende plek (en bijbehorende uitdaging) bij Zuidwending, moet ik toch echt bekennen dat ik op dit moment mijn hoofd er volledig niet naar heb staan. Werk is ergens ver weggedrongen op mijn harde schijf en ik denk dat ik ook namens Pau spreek als ik zeg dat het vooral de reis is waar de gedachten naar uit gaan.

Sinds afgelopen vrijdag hebben we dan ook daadwerkelijk vakantie. De laatste dagen zijn we vooral veel op visite geweest. Bij oma's en andere familie, collega's en vrienden (en toevallig ook 2x op kraamvisite). Daarnaast hebben we een clubje van zo'n dertig man te BBQ'en gehad afgelopen weekend, erg gezellig!! Het emotionele afscheid krijgt dus stap voor stap vorm dankzij deze vele bakjes koffie, aangebrande hamburgers en het afstrepen van actiepunten. Nog een paar to do's te gaan en dan gaat alles de backpack in.

Vrijdagochtend om 8 uur stappen we in Zwolle op de trein, op naar Brussel. Van daaruit vliegen we om 16:20 naar Doha (Qatar) om daar de nacht op de luchthaven te verblijven. Het plan is om zaterdag 15:30u (lokale tijd, ofwel  precies 3:45 uur tijdsverschil, heel handig) aan te komen in Kathmandu. We zijn benieuwd!! Het volgende berichtje van ons komt dus niet meer vanuit Europa, maar uit Azië. Tot dan!

Groetjes uit Ommen en tot in Azië!
Sander

2 opmerkingen:

  1. Sorry, hoor, maar jullie zijn nu al bijna een week weg. Ik heb net via FB gezien dat jullie internet hebben, dus MOGEN WIJ EEN TEKEN VAN LEVEN?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen